Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. március 26., péntek

Apás nap és a Díj!!!!

Tegnap anyát itthon hagytuk hogy nyugodjanak meg az idegei és apával átmentünk mamáékhoz!
Szegénykémnek van miért megnyugodnia de erről majd egy másik bejegyzésben írok....
Nagyon jól éreztem magam!
Délután felkerekedtünk és kimentünk a játszira!Kerianyu és a mamáék is velünk tartottak!
Naná hogy alig akartam hazajönni!

Este későn értünk haza én már nagyon fáradt voltam!
Sírtam is hogy szeretnék már lefeküdni aludni végre!De anyára is ilyenkor jön rá a hajmosás!












A Díj!!!




Vilcsiéktől kaptuk a díjat amit nagyon nagyon köszönünk nekik!!!!



Teendőim:

1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, akitől kaptam.


2. A logót ki kell tennem a blogomra.

3. Ki kell linkelnem azt, akitől kaptam a díjat.


5. 7 bloggernek tovább kell adnom a díjat.

6. Be kell őket linkelnem.

7. Üzenetet kell hagynom a blogjukon, hogy tudják díjat kaptak tőlem.




Akiknek mi továbbítjuk a díjakat,sok szeretettel:

Bius & Karina
Csenge
Danci & Sanyika
Frenky&Dorina
Milán
Varga Dani & Gergő

4 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Köszönjük szépen!:)
nagyon aranyosak vagytok,hogy gondoltok ránk!:)Még így is,hogy ilyen ritkán tudunk jönni.:((
Anya!Eljöhetnél hozzánk egy kis tracspartira.Én is úgy vagyok mint te:PPP
Hátha felvidítanánk egymást:)))
Pusza!

csai írta...

Nagyon szépen köszönöm, bár nem tudom, mivel érdemeltem ki... :S :D

szeretlek benneteket! :)

agika írta...

Köszönjük szépen!:))))

Nagyon jók a játszis fotók!:)))

Pusszancs!

Varga Dani, Gergő és Gabi anyu írta...

Köszönjük szépen. Bár még rá igen ritka napló írok és olvasók vagyunk. De jól esett, hogy gondoltatok ránk.
Szupik a képek!
Pusszanc Dani, Geri és GAbi anyu