Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 1., szerda

Az első nap az oviban!

Nagyon jól alakult szerencsére!
Apával mentek és már nagyon várták a drágámat az ovónénik!
Én pedig lerágtam a körmömet a munkában hogy minden simán zajlik e ... feleslegesen izgultam!
Kittusom simán besétált a terembe csak egy kicsit volt megszeppenve!

Ebéd után jöttek haza apával és itthon pedig alukált egy nagyot!
Én pedig már alig vártam hogy hazaérjek hogy halljam az élménybeszámolót...
Volt belőle bőven .....

Kaptam egy szép kis rajzot is....

Az ovónénik pedig nagyon jó véleménnyel adták haza mert olyan kis talpraesett volt ! Azt hitték hogy bölcsibe is jártunk ....


Holnap reggel már én viszem hozom mert szabin vagyok!

2 megjegyzés:

Lindaanyu írta...

Na látod nem volt semmi probléma!Ügyes talpraesett kis hölgyemény Kittus :) Puszi

E. Jucus írta...

Szuper! Nagyon örülök neki, hogy így alakult a dolog...ezért külön puszi Kittynek :) Legyetek jók, további jó ovis napokat Neked Timcsi, meg jó munkát...én csak hétfőn kezdek :) Millió pussz és ölelés :)