Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 24., péntek

Betegen!!

Sajnos csak egy hétig tartott az ovi!
Múlt hét pénteken már lázasan jöttünk haza az oviból!
Orrfolyás köhögés láz a szokásos.....
Irány az orvos nem kaptunk csak köptetőt!
Szerencsére én hétfőtől szabin vagyok!!!

Ma reggel pedig a fülészeten kötöttünk ki mert Kittusom fájlalta a fülét!
Kicsit örültem is hogy megvan a baj forrássa mert nem lehet hogy egy hét itthonlét után sem javult semmit!
Nem evett hőemelkedése volt .....
Kaptunk antibiotikumot fülcseppet és orrsprayt!
Délben aludt egy nagyot és végre egy hét urán jó kedvűen és kipihentem ébredt!
Jhét pedig megint ovi mentes hét lesz apa felügyeletével! Nekem már mennem kell hétfőn dolgozni mert beszoktatok !
Jhét szerdán pedig kontroll...

2 megjegyzés:

Varga Dani, Gergő és Gabi anyu írta...

Szegénykém! Jobbulást neki! Dani is két napot járt és már itthon is van. Jöv hétfőn újra kezdjük, akkor mehetünk megint.
Puszi Gabi

Marcsi írta...

Ahogy olvasok itt-ott, mindenhol ez a helyzet enyhébb, durvább betegséggel tarkítva a gyerkőcök életét. Gyors gyógyulást a lányzónak, aztán zökkenőmentes újrekezdést!