Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. április 22., csütörtök

Náthásan!

Nagyon megfáztam egy pár nappal ezelőtt!
Kedden kezdődött egy kis hőemelkedéssel egybekötött orrfolyás!
Sajnos egyre jobban eldugultam és még rázendítettem egy jó kis köhögéssel!Tegnap már olyan szinten köhögtem hogy már anyának is fájt pedig kaptam a lándzsás utifüvet!
Délután anya lezavarta apát hogy vegyen valami erősebb gyógyszert köhögésre!
Este már abból kaptam /robitussin/ de a fürcsi után annyira köhögtem hogy hánytam egy kicsikét!
Az éjjel sem kezdődött valami fényesen!
Köhögés orrfújás köhögés fuldoklás.....
Éjjel kaptam még egy adag robitussint!
Hajnalra hatott végre és reggelig bírtam aludni ugatás nélkül!
Anya éjjel kiköltözött mellőlem nem bírta hallgatni ahogy szenvedek!

Reggel felébredtem rögtön anyát kerestem hol van!
Kinéztem láttam még alszik így én is visszafeküdtem! Nyolcig még hunytam ey kicsit!
Anya reggel lelépett munka ügyben remélem sikerül neki!!!!!



Azért jó hírrel is szolgálhatok!
Elővettük Norbukám biciklijét és apával lementünk vele gyakorolni!
Hát .... kell még egy pár óra hogy megtanuljam....




1 megjegyzés:

agika írta...

Jobbulást kívánunk!Mennek a gyógypuszik!:)

Kukk be hozzánk!

Díj vár Rátok!:)

Puszi!