Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. április 15., csütörtök

Pótlások!

Nem is tudom hogy hol kezdjem mert ugye aki elhanyagolja az írást.....ergó egy csomó fontos dolgot elfelejt!
A húsvétot egy nagy nagy kirándulással kezdtük!
Reggel felkerekedtünk átmentünk Natiékhoz majd elindultunk a nagy túrára!
Donáttal a Nati keresztfiával nagyon hamar megtaláltuk a közös hangot!
Szuperul elvoltunk!!!
Kisvasúttal felmentünk a Széchenyi hegyre !
Az utazás közben volt ám ámulás bámulás egy kis csiklandozással egybekötve!
















Naná hogy nekem a kisvasúton kellett pisilnem! Így amikor megálltunk anya szólt a kalauz bácsinak és a fél vagonyi gyerek mind elindult pipilni!
Fent a hegyen találtunk egy szuper kis játszit ott elidőztünk egy kicsit !

















Miután jól lefársztottuk a felnőtteket elindultunk hazafelé fogaskerekűvel!
Nekem a friss levegő nagyon meghozta az étvágyamat anya mondta is hogy ide fogunk járni étvágyat gerjeszteni!

A húsvét is eltelt egy kis locsi pocsival!
Talán az ünnep legjobb része az volt hogy a bátyónak szünet volt a suliban így reggeltől estig velünk volt! Már amikor nem ment el csavarogni....


Végre beköszöntött a jó idő így amikor tehetjük lent vagyunk a játszón!
Én nagyon jól elvagyok mindig újabb és újabb barátságokat kötök!
Ma reggel pedig míg labdáztunk anyával kijelentettem hogy:
Anya nyugodtam mehetsz dogozni mert én nagyon jól fogom érezni magam az oviban a sok gyerekkel....
/ remélem hogy így lesz.... bár nekem jobban kell erőltetnem magam hogy beindul a munka már ha lesz hova visszamennem/

2 megjegyzés:

Bianka és Karina írta...

Nahát ez csuda szuper program volt.:)
Nagyon jók a képek!:)
Örülök,hogy így várod már az ovit.:))
El is hiszem Anya,hogy neked nincsen kedved vissza menni dolgozni..:PPP

Pusza!

agika írta...

Szuper lehetett a vonatozás!Ilyen kisvasúton még nem utaztam,látszik mennyire élvezted;)


Puszink!