Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 25., péntek

Új munkahely!

Tegnap délelőtt állásinterjún voltam!
Kittyre Norbi vigyázott egész jól elvoltak! Csak enni nem akart a kisasszony de hazafelé lejöttek elém és kapott egy banánt a piacon azt reggelizte !
Szóval nagyon izgultam pedig csak általános kérdéseket kaptam !
Persze előkerült hogy és ha beteg lesz a gyerek van e aki vigyázzon rá című műsor...
Szerencsére van....
Nagyon szimpik voltak a főnökök .... Már majdnem végeztünk amikor megjelent egy kolléga hogy megérkezett a következő alany az interjúra!
Persze én egyből lesápadtam de megnyugtattak hogy ők a telefonhívásom alapján eldöntötték hogy én kapom az állást mert hogy szimpi volt a hangom... csak formalitásból hívtak be!
Szóval sikerült augusztus 1 én kezdek és bölcsis néni leszek!
Már alig várom...
Végre lesz szabad hétvégém ünnepnapom és nem este tízkor végzek!
Igaz majd suliba is mennem kell de nem bánom!

5 megjegyzés:

Marcsi írta...

Ez bizony jó állás! Én is efélén töröm a fejemet, ha egyszer megint dolgozóba kell majd járnom.
Sok sikert hozzá!
Marcsi

Bianka és Karina írta...

Gratulálok!:)
Ügyes voltál:)Nagyon jó kis helyed lesz!:)
Pusza!

Mia és Maja írta...

Szuper,gratulálunk Neked!!! :))

Szép hétvégét,puszi!

Marietta írta...

Gratulálok a munkához!!:)
Puszi

E. Jucus írta...

Köszi Timcsi...remélem nem lesz baj...
Millió puszi Nektek :)