Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 15., csütörtök

Kánikula!!!!

Szenvedünk de nagyon.....
Este megyünk csak le a játszira de így is megsülünk....

A napokban avattak egy szupi kis játszit itt a közelünkben!
Első ránézésre úgy láttam hogy Kittusomnak bizony nem lesz ideális mert kicsi még hozzá de tévedtem...
Az első nap még botladozott de utána már olyan szépen közlekedett rajta mint a nagyok.....


















Én pedig jól kifogtam mert a héten orvoshoz kellett járnom ....
Intéznem kell a munkához a kiskönyvemet!
Naná hogy mindenért fizetni kell csak akkor minek fizetem a tb-t????
Nem kívánom senkinek a várakozásokat a hőbörgéseket a tömeget és még sorolhatnám!
Csak beteg ne legyen az ember!
Nálam is volt hogy elgurult a gyógyszer miután négy órás várakozás után bejutok a dokihoz és tőlem kérdezi hogy milyen vizsgálatot szeretnék....
Nekem kéne tudni hogy milyen vizsgálat kell???
De túlvagyok rajta már csak a leleteket várom...

Két hét és beindul a munka!
Már várom...
Kittusom pedig mamázik míg mi ősök dolgozunk...

2 megjegyzés:

agika írta...

Szuper ez a játszótér,látszik Kitty mennyire élvezte;)

Kitartás! Az orvoshoz járás nem kellemes,de most a cél a fontos!
SZorítunk,hogy hamar megszokja Kitty az új helyzetet,és Te is az új munkahelyed!;)

Puszink!

Bianka és Karina írta...

Nagyon jjó ez a játszi!:)Nálunk is hasonló van és Én is így voltam,de a csajok ügyik,megoldják.
Hamarosan meló??Azért én sajnállak ám egy egy kicsit.:((De biztosan nagyon jó lesz!!:))
Pusza!