Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 31., szombat

Indul a mandula!

Hétfőtől beindul a nagyüzem!
Kittusom mamázni megy én pedig dolgozni!
Kíváncsi leszek hogy hogy viseljük mind ketten a dolgot!
De legalább rákészülünk az ovira és így talán könnyebb lesz az elválás....
Mondom én ... aztán majd kiderül...

Már elkezdtük megvenni az ovoba is amit kértek/
Lassan vége a listának de még vacilálok hogy milyen is legyen a benti cipője vagy szandija???
A bátyó is hazaért a táborból lassan neki is lehet megvenni a suliba a füzeteket tollakat!
Hát van rohangálni való bőven...

3 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Akkor megkezdődik nálatok is az élet..;)

Miának szobacipője van a bölcsiben,mert azért ki be szaladgálnak a fürdőszobába,könnyen felfázhatnak.
Nálunk is Maja is szeptembertől BÖJCSIS lesz,én is kíváncsi vagyok szeret e majd menni..:o

Szép hetet Nektek,puszi!:)

E. Jucus írta...

Na és milyen a munka???? Majd írj, kíváncsi vagyok rá :) Kittus is biztos megszokja majd...tetszeni fog neki a sok gyerek :) biztos vagyok benne :) Puszillak Benneteket :)

Bianka és Karina írta...

Hogy telnek napjaitok?Bírjátok a külön létet?És a meló milyen?
Nagyon kíváncsi vagyok:)
Pusza!